موقع اصدقاء تامر حسنى

مرحبا بكم فى موقع اصدقاء تامر حسنى الموقع الرسمى لقروب اصدقاء تامر حسنى على الفيس بوك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

موقع اصدقاء تامر حسنى

مرحبا بكم فى موقع اصدقاء تامر حسنى الموقع الرسمى لقروب اصدقاء تامر حسنى على الفيس بوك

موقع اصدقاء تامر حسنى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع اصدقاء تامر حسنى

2 مشترك

الجميل احن انسان تامر حسني ؟ واسره المرحوم الفنان عبد الحليم حافظ ؟؟؟

meross zaid

الجميل احن انسان تامر حسني ؟ واسره المرحوم الفنان عبد الحليم حافظ ؟؟؟ Empty الجميل احن انسان تامر حسني ؟ واسره المرحوم الفنان عبد الحليم حافظ ؟؟؟

مُساهمة من طرف meross zaid السبت أغسطس 07, 2010 2:13 pm

كلنا اكيد بنقدر جدا جدا المرحوم الفنان عبد الحليم حافظ رحمه الله لانه اسطوره في الفن وانا بعتبره عن نفسي شئ عالي قمه رحمه الله ؟ اكيد اي حد وانا عن نفسي بسمع المرحوم عبد الحليم حافظ صعب ان الواحد يتقبل احد غيره لان الواحد لما بياخد علي حاجه جميله صعب يرضي بحاجه عاديه مش حقول وحشه ؟ طيب احنا كده ؟ لو بقي اسره الفنان المرحوم عبد الحليم اكيد شئ عالي جدا لاسرته ولا يمكن يتقبلوا صوت غيره لانهم فوق جمال وقوه الصوت حبيبهم ؟ بس الغريبه ان اسره الفنان عبد الحليم حافظ مطربهم المحبب لهم الانسانالفنان الجميل ابوا صوت حنين تامر حسني ؟ بيحبوا تامر جدا وتامر بكل تواضع لانه هو كده التواضع نفسه اذهب اليهم وبكل حب وتراضي وتواضع ؟ده دليل لفن تامر الجميل الرائع لاسره لفنان عريق قمه واداء وصوت وكلمات وكل شئ اظن الا بيسمع عبد الحليم ويحس بصوته وكلماته صعب جدا جدا انه يسمع اي احد غيره وخاصه اسره الفنان المرحوم نفسه وده لان تامر انا شخصيا بسمع وبحب جدا المرحوم الفنان عبد الحليم بس لما سمعت تامر حقيقي ؟ الا جميل جدا جدا بجد في اغاني الفنان عبد الحليم ان الواحد بيسرح وممكن يبكي من جمال الكلمات اد ايه بتدل علي الحب والوفاء وكل شئ جميل والاغرب ان صعب الموضوع ده يتكرر مع اي مطرب لكن تامر اقسم بالله حقيقي الواحد لما بيسمعه بتفتكر عبد الحليم بحس بنفس الشعور بحس اني عايزه ابكي وبندم اني مكنتش بسمع لتامر من زمان حقيقي حنان صوته مش قوه لا في نبره كده في الصوت قريبه جدا جدا جدا من نفس طريقه عبد الحليم رحمه الله مش الصوت لا في شئ غريب تشابه كبير بجد ؟ تامر انسان جميل وشامل اخلاق وطيبه وتدين وفن ؟ لولا الكمال لله كنت قولت كامل بس حرام ؟ ؟؟برضوا برضوا الفضل في كل ده اجمل انسانه ممكن الواحد يشوفها ماما فاطمه ربنا يديها الصحه والعافيه ويخليلها الملاك تامر واخا ه حسام السكر ويحفظهم كلهم لينا لان الواحد كل ما بيشوفهم مبسوطين بنجاح الجمبل الانسان تامر بيحس انه في سعاده غريبه؟ اخر حاجه جميله ؟؟؟؟؟ الجميل قلبا واخلاقا تامر بيذهب كل فتره لقبر المرحوم عبد الحليم حافظ لزيارته مين كده ؟ مين اخلاق كده وقيم كده ؟ مين قلب كده ؟ مين بيفتكر المتوفي كده ؟ مين عنده وفاء لحد حتي ما اتعملش معاه ؟ مين بيعتبر المتوفي شخص منه ؟؟؟؟ مفيش حد كده غير واحد بس ؟؟؟؟؟؟؟ تامر حسني اجمل انسان بقلبه قمه في الوفاء والاحترام والقلب الحنون العاطفه الغريبه التي لا يمكن ان نقابل مثلها مهما قولت انا بظلمه بجد بس غصب عني مش لاقيه كلام يديله حقه بظلمه والظلم وحش بس لو اقدر اعمله تمثال واكتب عليه رجل المها م الصعبه قلبه مكان الفقير اليتيم المجروح والمتوفي حعمل كده لانه يستاهل اكتر من ذلك وماما فاطمه تمثال رمز الامومه العجيبه بجد تامر صعب نقابل زيه جدا جدا
    Admin
    Admin

الجميل احن انسان تامر حسني ؟ واسره المرحوم الفنان عبد الحليم حافظ ؟؟؟ Empty رد: الجميل احن انسان تامر حسني ؟ واسره المرحوم الفنان عبد الحليم حافظ ؟؟؟

مُساهمة من طرف Admin السبت أغسطس 07, 2010 2:51 pm

الجميل احن انسان تامر حسني ؟ واسره المرحوم الفنان عبد الحليم حافظ ؟؟؟ 0-(26)

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 6:37 pm